2010. szeptember 6.

that's it. -.-







Tsőő.




-...Azért köszi, hogy így megutáltatsz az emberekkel és felnagyítasz mindent. Azt hiszem ezért nem ezt érdemlem. Legalábbis nem ilyen erőteljesen. Eléggé rosszul esik, főleg tőled, akiben megbíztam, de úgy látszik nem tudtam ki vagy igazán. Hazudtál. Nem voltál őszinte. Mondtad a dolgaidat, hogy mennyire örülsz nekem és megköszöntél mindent. Inkább mondtál volna el mindent úgy, ahogy most teszed. Ilyen nyersen. Jobban megértettem volna. De már teljesen lényegtelen. Most, hogy ezt az oldaladat is megismertem, már nem sajnálom annyira ezt a dolgot. Jobb így. Nem is töröm magam már ezért. Ha nem akarod, akkor tessék teljesüljön legalább most a vágyad. De azt, hogy soha nem beszéljünk gyerekes dolognak tartom, de rád bízom. Nem érdekel...-






Mollyvoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése