2010. június 10.

When I saw you wave goodbye it made me smile while it made me cry (L)

Hello (L)




Eljött az a nap, amikor már tudom, hogy vége. Még nem fogtam fel, de már érzem. Szörnyű belegondolni, hogy még csak tegnap volt mikor félve bujkáltunk szüleink háta mögött kezüket szorítva és nem mertünk egymásra köszönni és holnap már könnyes búcsút veszünk egymástól. Ez az élet rendje. Ennek így kell történnie tudom, de pár hónappal ez előtt nem gondoltam, hogy ez ennyire nehéz lesz. Azt hittem csak lesz a ballagás elköszönünk és kész. De nem ennél sokkal több. Nehéz. Szintén egy magas akadály előtt állok, de ezt holnap át fogom ugrani nincs választásom. Itt hagyok rengeteg mindent és még többet viszek majd magammal. Örülök, hogy annak idején szüleim ezt az iskolát választották nekem. Megtanultam rengeteg mindent. Nem csak matematikát vagy magyar nyelvet, hanem az életről és annak rendjéről. Erős iskola és szeretem, büszkén fogom mondani, hogy ebbe az iskolába alapoztam meg az életemet. Hogy Waní szavaival éljek: "-Gondolj bele milyen lenne, ha nem lenne melletted senki és egyedül kéne végig csinálnod." Igaza van. Örülök, hogy ilyen barátaim vannak és ismerőseim, akik támogatnak. Én mindig próbáltam új személyeket megismerni és mindenkivel jóba lenni. Magyarul megpróbáltam a lehetetlent, de kisebb nagyobb sikerrel találtam is barátokat, amiért hálás is vagyok és boldog. Köszönöm mindenkinek, aki megbízik bennem és elfogad úgy ahogy vagyok. Természetesen mindig akadtak "ellenségeim" és a jövőben is valószínű lesznek, de elfogadtam és inkább pozítivan álltam hozzájuk, minthogy én is fújoljak, mint ők.


8.a (L)
MelcsiBFF (L) 
LaurenBöff (L)
WaníBöff (L)
Fifi (L)
Tiky (L)
HősTigrisem (L)
Ő (L)
Öcsim (L)
Zoli (L)
Erikszívem (L)
Kozi (L)
Vanessza (L)
Petra (L)
Réka (L)
Lina (L)
Zsombi (L) Anzi (L) 
és még rengetegen (L)

Talán csöpögős lett. (: de amint mondtam valaki így elfogad ahogy vagyok és én is fordítva. (:


Köszönöm a locsolásokat mindenkinek xD És Vanessza a sok finomságot :D

YMOLA.  szeretleek. hnap várunk (L) mosolyt szeretnék látni rajtad (:



Hnap nem hiszem, hogy írok.. (:

Pápá(L)


Molly.xX

2 megjegyzés: