2010. június 17.

Live for the moment.

Hellosziamegilyenek(Y)


Ez a mai nap nagyon kész volt.Melcsivel pici séta. Lift---> ha jó a kedved tapsolj nagyokat. (: meeg Zolii. miket műveltünk úristeen. hát nagyon túráztunk azt biztos. Laurenböff(L) a vége volt a legjobb. Végülis nem néztek hülyének és nem dülöngéltünk. (: hnap ismét (Y) Firkaaa. szép lett mit ne mondjak. Nagyon nem vagyok magamnál. kicsit sok volt ez a nap azt hiszem, szóval nem egy épkézláb bejegyzés, de hát valami nyoma csak van a mai napnak.
Az utóbbi napokban sok mindenre jöttem rá magammal kapcsolatban. Például, hogy nagyon utálom a pezsgőt, de ezzel ellentétben a bort egészen kedvelem persze kis mennyiségben. Arra is, hogy nem kell nekem mindenféle károsító anyagot meginni, megenni, mert anélkül is nagyon hülye lehetek és érezhetem jól magam. Fényderült, arra is, hogy van amikor gondolkozás nélkül cselekszem valamikor megbánom valamikor nem. Érdekes.


LaureenBöff Boldog Névnapot!!!! (L)


Ymola. de jó láttalak (:


csak mert teljesen igaz :O




Elbizonytalanodtam. Hogy mik az érzéseim valójában nem tudom. Azt érzem, hogy ha szemem elé kerül csak fejem tudom lehajtani és félek ránézni. Majd haragot érzek igen erősen és utána hiányt. Még mindig rettenetes érzés. Tudatalattimban motoszkál és nem találja a kiutat. Talán ez a legkézzelfoghatóbb kézzelfoghatatlan válasz. Persze annak aki érti.


Najó. inkább Jóéjt.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése