2010. június 13.

Laugh (:





Wííííííííííííííííííííííííííííííííííííí (L)


Soha ismétlem soha nem nevettem ennyit. Mit nevettem kacagtam és röhögtem. 1 teljes órán át. Nagyon durva volt mondhatni így. Mintha nem is én lettem volna. Felszabadultam és elfeledtem minden rosszat, a körülöttem lévők, hol velem nevettek, hol meg le akartak állítani, mert annyira elfajult a dolog, hogy már a fejemet vertem az asztalba és hasonlók. Nagyon kész. Az a vicces, hogy igazán különösebb oka nem volt. Talán az a bizonyos *melegfiú* és, hogy egy kedves barátom volt itt nálunk, aki szintén hülyének nézett, de szerencsémre élvezte az egészet.
Jól kezdődött a napom. Vagyis vegyes. Hajnali fél 4-kor arra keltem, hogy csörög a telefon. Csak az járt a fejemben, hogy *melyik hülye barom az aki még rejtett számról is hív ilyen korán*, aztán beleszólt és egyből tudtam, hogy valami nincs rendben. Waní volt az. Telefonálás után alig tudtam elaludni, mert szó szerint aggódtam. De aztán valahogy sikerült újra az álmok világába kavarodni, na az hogy az milyen álom is volt az inkább hagyjuk, mert egy újabb 1 órás röhögő görcsöm lesz (Y)
Tegnap megnéztem ismét a Másnaposokat azt hiszem már ötödszörre, de valamiért most sokkal többet nevettem rajta, mint eddig bármikor. Lehet ez is oka a mai napi jó kedvemnek. Ki tudja?!



Annyira megtetszett ez a videó. :O




Hát ez kész. Nagyon nagy poén sztem :D agyiszint(Y)




Napáá(L)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése