2010. június 7.

Oh happy day. :)





Kárrrrrribbá (L)



Úristen. :) ilyen önfeledt jókedvem is nagyon régen volt, mint ma.Már a suliban sem voltam teljesen magamnál. Mindenen röhögtem. Waní az a sál. 97564123 °C-ba >.< Aztán d.u. Fifivel gyorsan lerendeztük az orvoslást.. és Vanessza (L) Köszönöm a nyalókat *.* azok a barmok meg kenyérrel dobáltak -.-
Utána Waní, Nápolyi meg Dávid?!0.o és Zoli meg Erikszívem :) Waní elszólásai: megver a bogár meg szétverlek levéllel.. :O kicsitse volt magánál (: így szeretünk
Szóval a lényeg, hogy pöpec napom volt. Végre úgy igazán nevettem mindenen mit sem törődve gondjaimmal. (:

Lehettem volna szomorú, mikor ránéztem, de csak arcába nevettem és láttam rajta, hogy csodálkozik. Örömmel töltött el. Remény még bennem él.


Köszönöm az sms-t édes volt *.*


Boldog Névnapot P. (L)  remélem hamarosan beszélünk (L)



Lauren. Végre holnap jössz (L) nagyon hiányzol már ):


Melcsi. Gyere már :'( nagyon hiányzol.. :(


Naröviden ennyi.


CsácsőPápá.(L)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése