2010. június 9.

: Đ





Grrr ; )



Egyre jobban közeledik az a nap, amit nem szeretnék átélni, mert tudom, hogy fájni fog a búcsú. Hiányozni fog minden emlék. Hogy félek-e? nem azt nem hinném az túl erős szó lenne erre inkább csak nem akarom. Kihagynám életemből és könnyed szívvel átlépnék felette. Voltak nagyon rossz napjaim, de szerencsére a 8 év alatt a legtöbb jó volt. Köszönhetem ezt barátaimnak, támogatóimnak és osztályomnak. Hálás vagyok mindenért. Azért mert megnevetettek és azért is, ha könnyeket erőltettek arcomra, mert ezek az emlékek. Emlékeim kísérnek végig életemen, amikkel megalapoztam  a további éveimet. 8év rengeteg idő. Ennyi időre együtt lenni ugyanazzal a közösséggel és nap mint nap látni őket kihívásnak mondhatom. De őszintén megmondom örülök, hogy ebbe az osztályba kerültem.Büszkén mondhatjuk ki hogy a kihívást teljesítettük és bátrak vagyunk.
Véleményem szerint nagyon jó közösség vagyunk/voltunk. Remélem, hogy sokakkal fogom még tartani a kapcsolatot a későbbiekben (:


Nem fog egyhamar eltűnni szívemből ez az érzés. Túl hosszú ideje bent gubbaszt és nem tud vagy csak nem mer kijönni. Fél a világostól és az újtól. A gyávaság uralja és nem engedi karmai közül. Sokszor elgondolkoztam azon, hogy ez  lehetséges-e. Lehet-e ennyi ideig leragadni valahol és csak arra gondolni, ami már elmúlt és talán soha nem jön vissza? Én még mindig reménykedem és ezt mindig el is mondom.  Nehéz felejteni a jót, de a rosszat még inkább. Ezek kötnek hozzá és még mindig nem engednek lélegezni. Megfogadtam, hogy az utolsó napokat mosollyal az arcomon fogom végig küzdeni. Azt hiszem sikerült is, rövidebb időkre el is felejtettem mindent és csak a nap végén húztam elő őket megint.


Ma kémia óra legjobb (L) képek, szekszuálás és egyéb szaftos dolgok. Waníval, Flórával, Martinnal (:
Meg úgy az egész nap nagyon jó volt. csak mi ez a globális felmelegedés? 0.o nem semmi, hogy árvíz után jön a 100faktoros nap tej szezon (N)


Mert ilyen egy jó Kémia óra (L) Waníí <3 SzeretlekFüggöny (:





NAPÁ (L)



Molly aliasz PHOO (L) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése