2010. május 28.

Valleys and Mountains in my heart.







Hello. (L)


Belaludtam 2 órán is szóval nagyon jó volt (Y) kicsitse voltam fáradt :) Suli dögunalom volt..
Utána nagyon adta úristeen. (L) Ágómmal végre tali. hát ez nagyon bolond. xD annyira imádlaktee(L) elkezdtünk táncolni. nagyon kész volt még ha rövid időre is :)
Aztán Laureen meg Waní. Böfffök (L) eleinte ültünk és néztünk, mint a hullák.. de utána (L)Karácsonyfa(L) felöltöztettük.
Molly (FU) Phoo lettem :) dejó (L)
Erikszívem xD <3
Haza jövetel :) Bárcsak belenézhetnénk másnak a gondolatai közé. De milyen klassz lenne. Csak 1 hétre vagy 1 napra. Elég bolond felvetés, de hát mit vártunk tőlem/tőlünk? :$


Szívemben -ami már fogyóban van- völgyek,hegyek vannak. Elképesztő mit művelt egy teljesen sík területtel ennyire rövid idő alatt. Félelmetes. Magamban kezdtem el keresni a hibát. Találtam is, de szerintem nem azok a mérvadóak. Sokszor kérdezem magamtól, hogy hol rontottam el és egyáltalán még javíthatok-e rajta és megérné-e. De a választ sosem tudom. Tanácstalan vagyok. Mondhatjuk úgy is. Segítséget mindennap kérek másoktól. De már inkább magamra kéne hagyatkoznom, hiszen az életben nem mindig számíthatok majd mások segítségére. Remélem jutok valamire. Elfelejtettem volna, ha már meghalt volna a remény. Elmúltak volna a jelek és közömbös lennék, de egyik sem teljesült.


Istenem. Én ezt nem értem.  Nagyon szeretünk, de komolyan. Itt vagyunk neked. Jóban rosszban. Mindig. :/ hálás vagyok neked. nagyon mindenért és ilyen hamar feladnád és itt hagynál minket? :( nagyon szépen könyörgöm, hogy ne. Holnap úgy megyünk majd el, hogy mindent kiverünk a fejünkből és nem törődünk semmivel csak a jó kedvvel :) Széthülyüljük magunkat. Lesz legalább egy nagyon jó napunk. És másnap mosollyal kelünk majd fel. És örömmel emlékszünk majd arra a napra :) Lauren <3 Böff (L) nagyonnagyonnagyon(L) Tényleg. De annyira. leírhatatlanul. :) Ma is de jó volt. :) ne gondolj a rosszra csak a jóra. és a rosszból is csak a jó oldalára, mert mindennek van mind2 oldala :)


Hát. Jóéjt. :/ márakinek.(Y)



Mollyphoo xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése