2010. május 14.

The rose what you held in your hand. part1. : (

Hello.



Hibáztam. Ki az aki még soha nem hibázott? Kétlem, hogy akadna olyan. Senki sem tökéletes. Mindenkiben/mindenben van valami hiba. Vagy több vagy kevesebb. Mindegy mennyire kedves valakivel. Ha ideges vagy szomorú, akkor mindenkiből előbújik a hibája és sajnos legtöbbször azon tölti ki haragját, akit szeret. Aztán már nincs visszaút. Vagy megbocsátanak neked vagy nem. Ha hibáztál be kell vallani és soha nem szabad másra fogni és másban keresni a rosszat. Először neked kell elgondolkozni mindenen.
Tényleg sajnálom. Talán egy barátságot lazítottam meg egy csöppnyi hülyeségem miatt. Egy elég jó barátságot. Igaz nem olyan régi, de mégis olyan mély. Próbálom a jó oldalát nézni.
Minden hiba és vita csak erősíti a kapcsot és csak remélem, hogy nem gyengítettem semmit.



Első Táncgála J Imola <3 Nagyvolt :D Mindenkinek gratula. Ügyesek voltatok. (L) 


Lauren. Séta (L) kéklötyi. Hnap jó lesz megint veleed. És majd rosszalkodunk xD Hogy nevetett az a kocsiban ülő csávó xD hátezkész. :D


Waní sajnálom :/


Melcsii,Flóra meg mindenki hnap nagyon szorítok (yn) Hajráá <3 Menni fog mindenkinek (L) gondolok majd rátok :D


….Te csak merengsz a távolba én meg könnyes szemmel nézek utánad. Majd egyszer felkapod a fejed,tekintetünk egybe akad és az idő megszűnik.Könnyeim rögtön elszaladnak arcomról. És egy pillanat alatt elmúlik ez az érzés és könnyeim újra legurulnak arcomon. Eszembe jut az a négy teljes hónap.Négy teljes hónap, amit szenvedéssel,könnyekkel,örömmel és mosollyal töltöttem. Négy hónap melyből csak pár napot élveztem ki igazán. A többi maga a pokol volt számomra. Te meg csak játszottál az ördöggel és próbáltad fűzni őt, amitől egyre rosszabb és rosszabb lett minden és végül teljesen elveszítettelek. Én a mélyben maradtam,te meg a felszínen. És én még mindig ugyanúgy érzek, ahogy négy hónappal ez előtt. Mindig látom magam előtt az összes pillanatot, az összes emléket, minden apró gondolatot, ami eszembe jutott, amikor mellettem voltál. De mind hiába. Elmegyek a pontokra ahol találkoztunk, de te nem vagy ott. Mind hiába, föl kéne adnom, de hogyan tegyem? Az a rózsa lebeg a szemem előtt azóta a nap óta. Kedvenc virágom a rózsa és te azt tartottad a kezedben…


Jóéjt. :)


Molly. xX



3 megjegyzés:

  1. Molly!
    Az élet megy tovább!!! (Tegnap fülhallgatón keresztül hallgattam a zenét, ami fent van a blogodban.)Minden rossz után jó következik és ha ezt megtapasztalod, már reménységgel nézel a holnap elé. Csak jöjjön a felejtés és akkor újra megnyugszik a lelked és befogadod és meglátod az új lehetőségeket. Csak türelem, most még fáj, de Rád fog találni a boldogság, kívánom Neked!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Milyen igaz (:
    Szép amit nekem szántál.
    köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Édes Molly!
    Mindenki hibázik és nem csak egyszer!!!!!!
    Ezen kár aggódni, élj a mának, mert a jövő úgyis eljön, nem kell siettetni és az már a jelen lesz!

    VálaszTörlés