2010. április 25.

Somewhere over the rainbow.



Hejhóó :D


dejónaapok. :) tnap reggel 9-ig aludtam rekord :) aztáán irány Waníval séta. fél3-tól 8-ig.meg Árkádba (Stílusváltás) (L) öregnéninek bogár a hajába.(Y) és nem vette észre. meg azok a hajak néhány embernek :O
susnyásdomboskáás a föld xD almacsutkával dobáljuk meg a kanokat (Y) jól elvoltunk :)  bár van egy-két szánalmas gyerek. mi az hogy másokkal üzenget? gyávafasz -.-meg amiket művel. namind1. aztán kihívtuk Danit. xD ilyetszól Waní -vmit dugni akarok a számba.. mondomOK. *_* és belerakja a telefonját és úgy telefonál xD beteeg. hasbeszélő <3
aztán meguntuk a sétát meg lejártuk a lábunkat szval elmentünk Waníhoz. :D ott aludtam 3-ig kukorékoltunk reggel meg nem tudtunk felkelni (Y) de mik voltak este :@ gyáá. felhúzták az agyunkat rendesen. ismét a szánalmas pöcs. már áá.       Jaaj meg Gábor -.- az idegeimre megy. haggyukmár.ezmiez? 0.o döntsd már el bmeg. köszönni luxus vagy miafosbajodvan? :O ne játszál velem. szánalmas emberek vannak itt. és akkor még ők mondják hogy milyen rajok. -.- jóvaan. Tinának meg Dávidnak vmilyen szinten igazuk van, de nemkéne ennyire túlzásba vinni szerintem, de ők tudják :/ nekem olyan rossz így látni embereket, hogy veszekednek meg utálkoznak :/ béküljetek már ki.. mindenkinek vannak bajai. el kell fogadni és úgy kell vkit szeretni amilyen.. nemde? :/ <3 ez így nem állapot...jó nem az én gondom.. de akkoris. :/
De beteg filmek mennek esténként úristen. xD kapcsolgatunk és egyszercsak egy segg jelenik meg a képernyőn. meg támadnak a nyulak és a tengerimalacok. nagyonbeteeg. hátezkész.


 Öcsi. hát igazán köszi hogy ennyit értem neked (Y) tényleg. annyira örülök. -.- nemtudlak utálni de szörnyen haragszom rád. :/ <3

Imola.megszívatjuk azt a pöcst (Y) hajráá :D szeretlek <3

Flóra jobbulást :) ismét ^^

LH-m. Boldooog Névnapooot <3 hőstigris:DD én már csak így foglak hívni *_*

GumííMacíí <3 Köszönöm hogy meghallgattál. :)

Wani. azért jónapok :) és nyugodj meg. nem ér ennyit mindenki ezt mondja és szard le a többieket :D aki ismer az tudja kivagy. :) aztcsá. tényleg itt vagyok neked :)

BFF (L) olyan jó volt a csütörtöki séta. :D tudom már írtam dede wáá :D kell soksoksoksoksok ilyen :)




Sétálás közben. szép volt. :)





Nagyon fáradt vagyok :/ 5 óra alvás után nemcsoda mondjuk (Y)

Na pápá

Much Love


MollyBubble. xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése