2010. április 30.

oh happy day. :)



Hejhó : )

..Régóta nem éreztem ilyen felszabadultan boldognak magam. Érzem, hogy nincs ki befolyásoljon.Nincs ki megmondja mit tegyek vagy mondjak.Tényleg boldog vagyok. Az a súlyos kődarab mi szívemet nyomta idáig egyszerűen  lezuhant a mélybe és  apró szilánkokra tört. Csak egy súlyos kő miatt voltam ilyen idáig. Nem tudtam elmozdítani és egyre jobban nőtt és csak jobban fájt. Nagyon fájt már minden. Rossz volt, de mióta nincs, minden könnyebb lett. Jobban kezelek mindent. Talán több emberrel javultak az eddigi kapcsolatok.
Örülök, hogy vége ennek a korszaknak. Örülök, hogy megszabadultam tőle. Persze jó volt szép volt, de elég is volt :) Sokat szenvedtem, bár sokat is nevettem. Kiegyensúlyozták egymást, de nem akartam mérleg elven működni. Jobb nevetni, mint elmagyarázni miért sírsz!..

Amúgy...
Pöpecnap <3 ismét. olyan jó a kedvem mióta..mióta..khm..haggyuk :) a lényeg hogy jó.
Suliba köbö ezen a héten feleslegesen voltunk.. vagy elmaradt az óra vagy nem volt tanár vagy unalmas volt meg minden :) szval jó volt.
1kor kimentünk és kint voltunk 7-ig (Y) Waníval,Melcsivel,Tikyvel meg picit Imolával : )
Ilyen bolond társaságot.úristen. már megszoktam, hogy vizes leszek minden délután.. a víz hozzám nőtt. :) Végülis meleg van. *strandidő*-.- Piros lufi,k lufi, fehér lufi. bom.
Szval így elvoltunk röhögtünk mint a dilisek.. ettünk olyan jó cumit. xD
Az a szánalmas pöcs meg ott volt a megállóba és el kellett kísérnem Wanít.. lejártam a lábam sebaj :)
Aztán jöttem vissza busszal és pont az járt a fejembe, hogy most valakivel úgy összefutnék meg beszélhetnékem van.. és erre ott áll Ymola meg a bnője a megállóba.mondom ilyen nincs :) de úgy örülteem ^^ picitali :)


(L)




Lauren gyógyulj meg :'(

Ágóm. ma akartam találkozni veled :/ brühühü.

Much Love.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése