2010. március 8.

Rosszból---> Pöpec

Halihóó.


A suliba. áhh ideges voltam, mérges szarkedvű és már a sírás határán voltam. de már leszarom a véleményeket tényleg.ez van. el kell fogadni.Meg Júliás is ma egy kicsit.. khm.. "kemény" volt.. 3db 1-es egy órán.. (nem nekem xD) jójó. adott már többet is.. de.. ez most sok volt. xD
De amúgy most tiszta jól vagyok : D Wanííh.jót tett ez a séta ;)Höh. részletek csak pár embernek ;)


Am.. Hnap 5 dolg. de no comment. így szóbelik tengerében..áhh minek pihenni? felesleges. a diákok mindent kibírnak nemde? pff.


BFF. legközelebb ne.. kérlek. : ) nem szeretnék veszekedni vagy hasonlók.


Ágóhm. Imádlaak. ^^ és ne aggódj : D


C.kérleek,kérlek.nagyon szépen. ne haragudj. : (

Wancsu.:( nagyon hiányzol már. <3

RG <3 :$

Boldog Nőnapot! xD hopp erről jut eszembe ma volt 2 kínai gyerek a focipályán. áhh nagy. xD elmentem mellettük és mondják :-Szia! Boldog Nőnapot! Van barátod? mondom hello neked is. van Csá. és mivel Wanínak kellett szemfesték.(pöff) újra elkellett mennem mellettük és újra ugyanazt megkérdezték. mondom amnézia.hahó. erre csak ennyi -jaa hogy te voltál az előbb. azért ez ciki. xD de megnevettetett. :P


Szter Boldog Szülinapot! : D

Na ennyíí mára.

Peace.Bye. MollyBubble. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése