2010. március 13.

CsakÚgyUnalomból. : )

Halihóó.


Unatkozom. :P Pedig nem sűrűn szoktam. Kivételes alkalom. Na és ennek örömére írtam egy elég *fájdalmas* kis szöveget. Még a szerdai érzéseimet tükrözi. Remélem tetszik majd.
Amúgy meg ma megyek Moziba. ^^ wíí. nem toom mit nézek meg de holnap beszámolok az élményekről. : DD

"Fájdalom

…Szorít,nyom,megfojt.Ezt érzem amikor fáj.Levegőért kapkodok és a zenébe kapaszkodok.Az mindig megnyugtat csak arra a kis időre.Eltereli a gondolataim és nem hagyja hogy érezzem a fájdalmat.
Tudom hogy egyedül vagyok.Csak én érzem.Mindenki más nevet és boldog körülöttem.Nem értem én miért nem tudok úgy mosolyogni mint ők?Miben vagyok más mint ők?
A válasz az, hogy nekem fáj nekik nem. Megmagyarázhatatlanul rettenetes. Inkább elmegyek mellőjük és elbotorkálok egy nyugodt, halk helyre. Bámulok magam elé. Előttem nincs semmi, de mégis úgy nézem mintha még sosem láttam volna olyat. Majd egy ordításra felkapom a fejem.Körülnézek, de még mindig mindenki mosolyog és örül. Majd kidüllet szemmel rájövök, hogy ez én voltam. Belűlről jött. A fájdalom egyre rosszabb és rosszabb. Már szinte megemészt. Olyan mintha ezer bomba robbana bennem. Annyira hangos,annyira fáj, annyira lüktet.Úgy érzem valami hiányzik. Valami ami eddig meg volt. Valami ami eddig kiegészített. Valami ami felvidított. De az a valami eltűnt.Teljesen.
Amikor itt volt bennem. Száltam, úsztam a boldogságban. Állandóan nevettem. Legtöbbször oka nem volt csak úgy nevettem, mert jól esett,mert felszabadított.Az tetszett.De elment.Nincs többé. Nincs és nem is lesz. Ezt tudom. Teljesen biztos vagyok benne.
Talán keresnem kéne valami olyat ami hasonlít, de az nem elég, nekem ugyanaz kell!..."


Melcsinek tetszett : D

De már nem így érzek. vagy legalábbis nem annyire szörnyen érzem magam :)
Jó a kedvem.
És ezt ---> Melcsinek,Wancsunak,Ágóhnak,Öcsiinek,Gábornak,Flórának,LH-nak,RomaticSoul-nak :P Waníínak köszönhetem. :) Köszönöm hogy vagytok. <3

Jéé. Krisztiánok. Boldog névnapot. :D elég sokat ismerek xD



Na ennyíí. Pápá

Much Love

MollyBubble. xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése