2010. január 26.

Sleep again.

Hejhóó.

Álmos vagyok. de egésznap az voltam. nagyon durva.
Fizika órától Föciig aludtam szó szerint ^^ nem tudom már miről beszéltek a tanárok.. tök izgii ^^
De álmodtam valami furát.. inkább nem írom le mert többen röhőgőgörcsöt fognak kapni xD

Amúgy jó napom volt. Röhögtem párszor ( márha értettem, hogy miről hablatyolnak)
Kaptam egy 4-est ez is feldobott :D

Mostanába csalánteát iszom ^^ az osztályba többen fúújoltak pedig tiszta jó :D ^^ ajánlom mindenkinek. :D Meg tiszta nyúl lettem.. répát eszem meg salátákat ^^ nyamii. <3


Júúj Crissel ismét jóba vagyok.. :P kicsit uncsi már.. xD de jó ez így ^^

Tegnap voltam egy új tánc tanárnál ^^ egész jó volt :D geci jól táncol ^^ jupíí.. :D

asszem mára ennyi ^^ :D

Peace.Bye.MollyBubble ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése